Ahad, Februari 07, 2010

Keputusan.



Dalam hidup ini, banyak keputusan yang perlu dibuat. Aku kadang2 berasa was2 dengan ape yang aku pilih. Ape yang merisaukan aku adalah consequence yang bakal aku alami. Aku sekarang cuba untuk berfikir yang baik2 aje. Maybe ini lah qada' & qadar yang perlu aku redha. Aku yakin perancangan & ketetapan Allah adalah sebaik2 perancangan & ketetapan.

2010 bakal menjadi tahun terpenting dalam hidup aku. Masa depan aku maybe akan ditentukan pada tahun ni. Walaupun aku risau, aku tetap yakin dengan ketetapan Allah. Dia hanya bagi yang terbaik untuk hambanya. Aku sebagai hambanya tetap berdoa. Segalanya mesti ada hikmah. Kita sedar ngn x je hikmah tu. Sebab tu aku kene bersyukur ngn ape yang aku ada skarang.

Ye, perubahan perlu ada. Insyaallah ini perubahan yang terbaik. Aku tawakkal ngn keputusan yang aku buat ni.


1 ulasan:

matakucing berkata...

UBAH!UBAH!UBAH!....ALL THE BEST